دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۳۷:۳۶

سیاست سازمان بنادر حفظ موقعیت حمل و نقل دریایی در برنامه ششم

باشگاه خبری فراساحل: برخورداری حمل و نقل دریایی از یک موقعیت ممتاز در منطقه سیاست کلی سازمان بنادر و دریانوردی در برنامه ششم است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مانا، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تدوین کارگروه‌هایی در زمینه مسائل بندری، دریایی، محیط‌زیست، ناوگان دریایی و مدیریت سواحل در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کارگروه‌های مربوطه در خصوص تهیه پیش‌نویس موردنیاز در زمینه برنامه ششم فعالیت می‌کنند. محمد سعید نژاد در ادامه افزود: با توجه به فعالیت همه دست‌اندرکاران بخش دولتی و خصوصی دریایی در این کارگروه‌ها فکر می‌کنیم در زمان‌بندی که دولت تعیین کرده می‌توانیم پیشنهادات لازم در بخش حمل و نقل دریایی را ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: برخورداری حمل و نقل دریایی از یک موقعیت ممتاز در منطقه سیاست کلی سازمان بنادر و دریانوردی است و سازمان این هدف استراتژیک را در برنامه ششم دنبال خواهد کرد. سعید نژاد گفت: برای این کار اصلاح روش‌ها، سرمایه‌گذاری‌های جدید و طرح‌های توسعه، اصلاح و بهبود تکنولوژی در بخش دریایی کشور جزو اهدافی است که در برنامه ششم دنبال می‌شود. همچنین مسائل ایمنی و محیط‌زیست در دریا جزو اولویت‌هایی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت. وی در پایان سخنان خود گفت: متاسفانه در برنامه پنجم به اندازه کافی به موضوع حمل و نقل دریایی توجه نشده است و باید در برنامه ششم شرایط بهتری را ایجاد کنیم.



  کد خبر : 570
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :